Nasi
trenerzy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą, która działa na rynku od 1995 roku. Prowadzimy szkolenia i oferujemy usługi doskonalące kompetencje: trenerskie, menedżerskie, negocjacyjne i sprzedażowe. Wyróżniamy się na rynku działaniami zgodnymi z podejściem opartym na dowodach (Evidence Based). Oznacza to, oferujemy treści i wykorzystujemy metody szkoleniowe sprawdzone w możliwie najrzetelniejszym stopniu. Od 2000 roku prowadzimy Szkołę Trenerów Biznesu na trzech poziomach zaawansowania a od kilku lat Szkołę Coachingu Menedżerskiego oraz Szkołę Menedżera Projektu.
Sławomir Jarmuż
Sławomir Jarmuż Doktor psychologii (Polska Akademia Nauk), współwłaściciel firmy szkoleniowo-doradczej MODERATOR, trener i coach. Przygotował wiele programów szkoleniowych dotyczących: zarządzania, sprzedaży, negocjacji. Specjalizuje się w szkoleniach dla trenerów i coachów. W swojej karierze przeprowadził blisko 1000 szkoleń i coachingów. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych poświęconych osobowości i zarządzaniu. Jest członkiem założycielem GLOBE – The Global Leadership And Organizational Behavior Effectiveness Research Program, którego celem było wypracowanie międzykulturowej teorii efektywnego przywództwa. Współautor książek: Podręcznik trenera, Psychologia dla trenerów i Alfabet mitów menedżerskich. WIĘCEJ
Pracował dla takich firm jak: 3M, Allegro, , Ernst&Young, Eurobank, Eurozet, HP, KGHM, mBank, Volvo Polska i wielu innych. Na co dzień buduje mosty między rzetelną wiedzą psychologiczną a potrzebami biznesu.
Paweł Gąsowski
Prezes zarządu. Wykładowca. Trener. Koordynator i kierownik projektów. Twórca programów rozwojowych w korporacjach. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu Moderatora.
W trakcie pracy zawodowej w obszarze zarządzanie zmianą, odpowiedzialny był za rozwój kompetencji 3000 pracowników firmy finansowej. Współtworzył politykę rozwoju personalnego w firmach. Wpierał wdrażanie programów zarządzania jakością Six Sigma. Jako współautor gier szkoleniowych wykorzystywanych w procesie zarządzania zmianą został wielokrotnie nagrodzony przez Project Managment Institute za najlepszy produkt szkoleniowy roku.
Iwona German-Gientkowska
Trener biznesu, coach. Od dziewięciu lat związana z rozwijaniem kompetencji pracowników w korporacjach. Koordynuje działania zespołu w obszarze szkoleń, rekrutacji i utrzymania jakości obsługi Klienta,. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu MODERATOR. Kierownik projektów w obszarze HR. Twórca i koordynator kilkudziesięciu programów szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania personelem, treningu dla trenerów, obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania czasem oraz miękkich aspektów zarządzania projektami.
Agnieszka Kotarba
Coach, trener biznesu, psycholog. Absolwentka specjalizacji menagerskiej i zarządzania sportem, na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego, zarządzania informacją na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami PMI w Wyższej Szkole Bankowej. W Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – specjalizacja z psychologii przedsiębiorczości i zarządzania. Od niemal 10 lat skoncentrowana na wspieraniu rozwoju osobistego i zawodowego pracowników różnych szczebli korporacji, poprzez ciągłe uzupełnianie własnych kompetencji praktycznych i merytorycznych. Jako ekspert dopasowuje metody i programy szkoleniowe, tak aby odpowiadały na potrzeby Klientów, dbając jednocześnie o motywację i zaangażowanie Zespołów, do których adresowany jest materiał dydaktyczny. WIĘCEJ
Współtworzy opinie oraz oferty dotyczące programów szkoleniowych i doradczych. Stale poszukuje nowych rozwiązań w dziedzinie HR i swojej specjalizacji merytorycznej. Za swoją domenę uważa wsparcie w rozwoju umiejętności menadżerskich, obsługi klienta, komunikacji, a także doskonalenia kompetencji trenerskich.
Malva Gąsowska
Absolwentka Uniwersytety Wrocławskiego kierunku Literatura amerykańska i Metodyka Nauczania, Magister Pedagogii i Poradnictwa z DSWE TWP, studiowała Psychologię i Socjologię na Uniwersytecie w Toronto. Organizator letnich obozów szkoleniowych dla młodzieży z całego świata dla firmy Tomorrow’s America Foundation.Tłumacz konsekutywny i symultaniczny dla międzynarodowej firmy InterNET Service Corporation. Tłumacz i autorka artykułów i opracowań szkoleniowych oraz produktowych dla międzynarodowego miesięcznika Bliżej Biznesu. Dyrektor Metodyczny firmy szkoleniowej odpowiedzialna m.in. za rekrutowanie i szkolenie nowych pracowników, szkolenia miesięczne kadry, hospitację istniejących trenerów i lektorów. WIĘCEJ
Prowadzała szkolenia m.in. z komunikacji, zarządzania ludźmi, motywacją i procesem oceniania pracowników, technikami przygotowywania i przeprowadzana prezentacji, z autoprezentacji, oraz rozwiązywania konfliktów. PR Manager restauracji i klubów we Wrocławiu.
Andrzej Kaźmierczak
Trener, coach, badacz rynku – absolwent socjologii na kierunku Komunikacja Społeczna UWr, Szkoły Coachingu, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator we Wrocławiu oraz Szkoły Menedżerskiej organizowanej przez Allied Domecq Retailing w Londynie. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu, pracował także, w dużych międzynarodowych korporacjach. Współzałożyciel Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalista w szkoleniach w zakresie zarządzania, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, autoprezentacji oraz umiejętności trenerskich. Realizuje badania focus group, mystery shopping, zajmuje się doradztwem i konsultacjami dla menedżerów najwyższego szczebla. WIĘCEJ
Pomysłodawca i wykładowca w Akademii Zarządzania Sytuacjami Trudnymi, wykładowca w Szkole Trenerów Biznesu Moderator, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Wyższej Szkole Bankowej oraz Podyplomowym Studium Menedżerów Akademii Ekonomicznej. W swojej karierze przeprowadził ponad 800 szkoleń oraz ponad 250 sesji coachingowych i superwizyjnych. Firmy dla których realizował szkolenia i coachingi: • AIG, Altix, Amazon, AM Group, AXA, Azarsat • BRE Bank, BRE-Leasing, Brenntag Polska • Capgemini, Ceneo • Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy • Ernst&Young, Europejski Fundusz Leasingowy, Eurobank S.A. • Fortis Bank, 4Life Direct • Getin Noble Bank, Gigaset, Grupa Banków Spółdzielczych, Grupa Muszkieterów, GKN Automotiv • Hafele • IBM, Info Sys • JP Weber • Kaufland, KGHM, S.A. KRD, Kruk S.A. KRKA Polska, Koelner S.A. (Rawplug S.A.) • LG Electronic, Legmet, Limango, Lesaffre Polska S.A. • Millennium Bank, Mercedes-Benz Frączak, MPWiK • Nokia, Netline, Nordhaus Group, • Oriflame Poland • Państwowa Inspekcja Pracy, Perschmann, Polst, Polfactor, Pronar Narzędzia, Pfeifer&Langen, PGNiG, PZU • Raiffeisen Bank, Raflatac, Real Polska • Santander Consumer Bank, Saint Gobain Polska, Sky Tower • Tauron S.A., Toyota Motor Manufacturing Poland, Toyota Tsusho, Toshiba, 3M • UPM Raflatac, UTC Aero Space System • Volvo Polska • Wabco Polska, Work Service S.A., WUTEH S.A., Warta S.A. Prywatnie miłośnik ludzi i rozmów z nimi. Pisząc niniejsze resume, właśnie odkrył swoją nową pasję i oddaje się poszukiwaniom firm z którymi mógłby współpracować, rozpoczynającymi swoje nazwy od literek: Ć, Ł, Ś, Y oraz Z, Ż, Ź bowiem tych brakuje mu do wypełnienia zawodowego alfabetu?
Marcin Żmigrodzki
Doktor na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu z zakresu zarządzania wiedzą. PgMP®, PMP®, PMI-ACP®, SS Black Belt Wieloletni kierownik projektów, z doświadczeniem dyrektora departamentu zarządzania projektami i procesami w banku, wiceprezesa firmy produkcyjnej, właściciela firmy IT. Autor kilkudziesięciu artykułów na temat zarządzania, wykładowca na wielu konferencjach i seminariach z zakresu zarządzania projektami i Six Sigma, menadżer programu six sigma, zdobywca nagrody PMI® Award 2007, 2009, 2010, 2013, 2014, 2016 za najlepsze na świecie szkolenia z zarządzania projektami, PMI Poland Chapter Product Award 2010 oraz ISAGA 2014 Award za najlepszy warsztat interaktywny na świecie, i w końcu kierownik studiów magisterskich z zarządzania projektami na Wyższej Szkole Bankowej i Akademii Leona Koźmińskiego. WIĘCEJ
W 2010 roku także kierownik projektu – finalisty konkursu Polish Project Excellence Award 2010 oraz w 2003 kierownik projektu nagrodzonego przez Microsoft w konkursie Inicjatywa. NET. Autor książki Zarządzanie projektami dla początkujących. Autor książki Zarządzanie projektami dla początkujących oraz Project Management for Beginners.
Jowita Kalajew
Trener Biznesu, Coach, Konsultant i Manager HR. Absolwentka studiów z zakresu psychologii zarządzania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderator oraz Szkoły Coachingu dla Managerów. Prowadzi szkolenia i warsztaty w obszarze komunikacji interpersonalnej, negocjacji, w tym negocjacji handlowych i windykacyjnych, obsługi klienta, budowania i zarządzania zespołami, sztuki motywowania podwładnych. WIĘCEJ
Cezary Radomski
Trener, doradca, coach, mediator, kierownik projektów rozwoju personelu działający w biznesie i wspierający rozwój różnych organizacji od roku 2002. Absolwent psychologii (o specjalizacji psychologia społeczna), Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu „Moderator”. Wykładowca i kierownik studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS. Wieloletni współpracownik firmy, gdzie był m.in. współprowadzącym kilkunastu edycji Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Kierował projektami szkoleniowymi dla menedżerów, sprzedawców i różnych grup specjalistów. Prowadzi szkolenia oraz coaching i doradztwo w obszarach zarządzania i motywowania pracowników, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, podnoszenia efektywności osobistej oraz działania zespołu, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. WIĘCEJ
Przeprowadził ponad 500 szkoleń oraz kilkaset sesji coachingowych lub doradczych m.in. w następujących branżach: – finansowej (Credit Agricole, Santander Consumer Bank, BZ WBK), – IT (Volvo IT, Nask, Axit Sp. z o.o.), – sieciach handlowych i usługowych (Kaufland, Real, Pryzmat Sp. z o.o.), – automotive (AAM, Leoni Kable, Dreaxlmeier, Autolife), – centrach badawczo rozwojowych (EIT+, Cuprum), – branży wydobywczej (Protea – przemysł offshore, przedsiębiorstwa grupy KGHM), – branży energetycznej (Schneider Electric, Kelvion Machine Cooling), a także w firmach z innych branż. Specjalista w badaniu potencjału kadr metodą ośrodków oceny i rozwoju oraz badania potrzeb szkoleniowych i oceny ich efektywności z wykorzystaniem wywiadu epizodycznego, kwestionariuszy badania postaw, testów oceny sytuacji. Współautor podręcznika dla mediatorów: „Mediacje sądowe i pozasądowe”. Ostatnio szczególnie interesuje się badaniami nad Crew Resource Management, Error Management i zachowaniami zdrowotnymi.
Konrad Bednarek
Specjalista ds. szkoleń, absolwent Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Miłośnik ładu i porządku. Na co dzień zorganizuje to co niezorganizowane, odszuka to co zgubione i załatwi to co niemożliwe do załatwienia. Opiekun klienta, administrator Szkół Moderatora, koordynator pracy biura. Prywatnie pasjonat kuchni wszelakiej, wielbiciel późnych rozmów o życiu, amator kina, jazzu i wycieczek górskich. W wolnych chwilach zgłębia tajniki kryminologii i psychologii sądowej.