14.02.2021
21.02.2021
28.02.2021
14.03.2021
21.03.2021
28.03.2021
8.05.2021
9.05.2021
15.05.2021
16.05.2021
22.05.2021
23.05.2021
29.05.2021
30.05.2021
5.06.2021
6.06.2021
12.06.2021
13.06.2021
19.06.2021
20.06.2021
26.06.2021
27.06.2021
3.07.2021
4.07.2021
10.07.2021
11.07.2021
17.07.2021
18.07.2021
24.07.2021
25.07.2021
31.07.2021
1.08.2021
Moderator

KALENDARZ MODERATORA

Szkoły Moderatora odbywają się przez cały rok.
Wybierz właściwą dla siebie szkołę, a zobaczysz daty zjazdów rekrutowanych edycji.
Informacje o trwających zajęciach znajdziesz również po wybraniu właściwej szkoły.
W przypadku zainteresowania szkołami w innych miastach, prosimy o kontakt.

Nasi
trenerzy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą, która działa na rynku od 1995 roku. Prowadzimy szkolenia i oferujemy usługi doskonalące kompetencje: trenerskie, menedżerskie, negocjacyjne i sprzedażowe. Wyróżniamy się na rynku działaniami zgodnymi z podejściem opartym na dowodach (Evidence Based). Oznacza to, oferujemy treści i wykorzystujemy metody szkoleniowe sprawdzone w możliwie najrzetelniejszym stopniu. Od 2000 roku prowadzimy Szkołę Trenerów Biznesu na trzech poziomach zaawansowania a od kilku lat Szkołę Coachingu Menedżerskiego oraz Szkołę Menedżera Projektu.

 

Sławomir Jarmuż

Sławomir Jarmuż

Sławomir Jarmuż Doktor psychologii (Polska Akademia Nauk), współwłaściciel firmy szkoleniowo-doradczej MODERATOR, trener i coach. Przygotował wiele programów szkoleniowych dotyczących: zarządzania, sprzedaży, negocjacji. Specjalizuje się w szkoleniach dla trenerów i coachów. W swojej karierze przeprowadził blisko 1000 szkoleń i coachingów.  Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych poświęconych osobowości i zarządzaniu. Jest członkiem założycielem GLOBE – The Global Leadership And Organizational Behavior Effectiveness Research Program, którego celem było wypracowanie międzykulturowej teorii efektywnego przywództwa. Współautor książek: Podręcznik trenera, Psychologia dla trenerów i Alfabet mitów menedżerskich.

WIĘCEJ

Pracował dla takich firm jak: 3M, Allegro, , Ernst&Young, Eurobank, Eurozet, HP, KGHM, mBank, Volvo Polska i wielu innych. Na co dzień buduje mosty między rzetelną wiedzą psychologiczną a potrzebami biznesu.

 

Paweł Gąsowski

Paweł Gąsowski

Prezes zarządu. Wykładowca. Trener. Koordynator i kierownik projektów. Twórca programów rozwojowych w korporacjach. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu Moderatora.
W trakcie pracy zawodowej w obszarze zarządzanie zmianą, odpowiedzialny był za rozwój kompetencji 3000 pracowników firmy finansowej. Współtworzył politykę rozwoju personalnego w firmach. Wpierał wdrażanie programów zarządzania jakością Six Sigma. Jako współautor gier szkoleniowych wykorzystywanych w procesie zarządzania zmianą został wielokrotnie nagrodzony przez Project Managment Institute za najlepszy produkt szkoleniowy roku.

 

Iwona German-Gientkowska

Iwona German-Gientkowska

Trener biznesu, coach. Od dziewięciu lat związana z rozwijaniem kompetencji pracowników w korporacjach. Koordynuje działania zespołu w obszarze szkoleń, rekrutacji i utrzymania jakości obsługi Klienta,. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu MODERATOR. Kierownik projektów w obszarze HR. Twórca i koordynator kilkudziesięciu programów szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania personelem, treningu dla trenerów, obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania czasem oraz miękkich aspektów zarządzania projektami.

Agnieszka Kotarba

Agnieszka Kotarba

Coach, trener biznesu, psycholog. Absolwentka specjalizacji menagerskiej i zarządzania sportem, na  wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego, zarządzania informacją na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami PMI w Wyższej Szkole Bankowej. W Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – specjalizacja z psychologii przedsiębiorczości i zarządzania. Od niemal 10 lat skoncentrowana na wspieraniu rozwoju osobistego i zawodowego pracowników różnych szczebli korporacji, poprzez ciągłe uzupełnianie własnych kompetencji praktycznych i merytorycznych. Jako ekspert dopasowuje metody i programy szkoleniowe, tak aby odpowiadały na potrzeby Klientów, dbając jednocześnie o motywację i zaangażowanie Zespołów, do których adresowany jest materiał dydaktyczny.

WIĘCEJ

Współtworzy opinie oraz oferty dotyczące programów szkoleniowych i doradczych. Stale poszukuje nowych rozwiązań w dziedzinie HR i swojej specjalizacji merytorycznej. Za swoją domenę uważa wsparcie w rozwoju umiejętności menadżerskich, obsługi klienta, komunikacji, a także doskonalenia kompetencji trenerskich.

Malva Gąsowska

Malva Gąsowska

Absolwentka Uniwersytety Wrocławskiego kierunku Literatura amerykańska i Metodyka Nauczania, Magister Pedagogii i Poradnictwa z DSWE TWP, studiowała Psychologię i Socjologię na Uniwersytecie w Toronto. Organizator letnich obozów szkoleniowych dla młodzieży z całego świata dla firmy Tomorrow’s America Foundation.Tłumacz konsekutywny i symultaniczny dla międzynarodowej firmy  InterNET Service Corporation. Tłumacz i autorka artykułów i opracowań szkoleniowych oraz produktowych dla międzynarodowego miesięcznika Bliżej Biznesu. Dyrektor Metodyczny firmy szkoleniowej odpowiedzialna m.in. za rekrutowanie i szkolenie nowych pracowników, szkolenia miesięczne kadry, hospitację istniejących trenerów i lektorów.

WIĘCEJ

Prowadzała szkolenia m.in. z komunikacji, zarządzania ludźmi, motywacją i procesem oceniania pracowników, technikami przygotowywania i przeprowadzana prezentacji, z autoprezentacji, oraz rozwiązywania konfliktów. PR Manager restauracji i klubów we Wrocławiu.

Andrzej Kaźmierczak

Andrzej Kaźmierczak

Trener, coach, badacz rynku – absolwent socjologii na kierunku Komunikacja Społeczna UWr, Szkoły Coachingu, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator we Wrocławiu oraz Szkoły Menedżerskiej organizowanej przez Allied Domecq Retailing w Londynie. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu, pracował także, w dużych międzynarodowych korporacjach. Współzałożyciel Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalista w szkoleniach w zakresie zarządzania, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, autoprezentacji oraz umiejętności trenerskich. Realizuje badania focus group, mystery shopping, zajmuje się doradztwem i konsultacjami dla menedżerów najwyższego szczebla.

WIĘCEJ

Pomysłodawca i wykładowca w Akademii Zarządzania Sytuacjami Trudnymi, wykładowca w Szkole Trenerów Biznesu Moderator, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Wyższej Szkole Bankowej oraz Podyplomowym Studium Menedżerów Akademii Ekonomicznej. W swojej karierze przeprowadził ponad 800 szkoleń oraz ponad 250 sesji coachingowych i superwizyjnych. Firmy dla których realizował szkolenia i coachingi: • AIG, Altix, Amazon, AM Group, AXA, Azarsat • BRE Bank, BRE-Leasing, Brenntag Polska • Capgemini, Ceneo • Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy • Ernst&Young, Europejski Fundusz Leasingowy, Eurobank S.A. • Fortis Bank, 4Life Direct • Getin Noble Bank, Gigaset, Grupa Banków Spółdzielczych, Grupa Muszkieterów, GKN Automotiv • Hafele • IBM, Info Sys • JP Weber • Kaufland, KGHM, S.A. KRD, Kruk S.A. KRKA Polska, Koelner S.A. (Rawplug S.A.) • LG Electronic, Legmet, Limango, Lesaffre Polska S.A. • Millennium Bank, Mercedes-Benz Frączak, MPWiK • Nokia, Netline, Nordhaus Group, • Oriflame Poland • Państwowa Inspekcja Pracy, Perschmann, Polst, Polfactor, Pronar Narzędzia, Pfeifer&Langen, PGNiG, PZU • Raiffeisen Bank, Raflatac, Real Polska • Santander Consumer Bank, Saint Gobain Polska, Sky Tower • Tauron S.A., Toyota Motor Manufacturing Poland, Toyota Tsusho, Toshiba, 3M • UPM Raflatac, UTC Aero Space System • Volvo Polska • Wabco Polska, Work Service S.A., WUTEH S.A., Warta S.A. Prywatnie miłośnik ludzi i rozmów z nimi. Pisząc niniejsze resume, właśnie odkrył swoją nową pasję i oddaje się poszukiwaniom firm z którymi mógłby współpracować, rozpoczynającymi swoje nazwy od literek: Ć, Ł, Ś, Y oraz Z, Ż, Ź bowiem tych brakuje mu do wypełnienia zawodowego alfabetu?

Marcin Żmigrodzki

Marcin Żmigrodzki

Doktor na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu z zakresu zarządzania wiedzą. PgMP®, PMP®, PMI-ACP®, SS Black Belt Wieloletni kierownik projektów, z doświadczeniem dyrektora departamentu zarządzania projektami i procesami w banku, wiceprezesa firmy produkcyjnej, właściciela firmy IT. Autor kilkudziesięciu artykułów na temat zarządzania, wykładowca na wielu konferencjach i seminariach z zakresu zarządzania projektami i Six Sigma, menadżer programu six sigma, zdobywca nagrody PMI® Award 2007, 2009, 2010, 2013, 2014, 2016 za najlepsze na świecie szkolenia z zarządzania projektami, PMI Poland Chapter Product Award 2010 oraz ISAGA 2014 Award za najlepszy warsztat interaktywny na świecie, i w końcu kierownik studiów magisterskich z zarządzania projektami na Wyższej Szkole Bankowej i Akademii Leona Koźmińskiego.

WIĘCEJ

W 2010 roku także kierownik projektu – finalisty konkursu Polish Project Excellence Award 2010 oraz w 2003 kierownik projektu nagrodzonego przez Microsoft w konkursie Inicjatywa. NET. Autor książki Zarządzanie projektami dla początkujących.  Autor książki Zarządzanie projektami dla początkujących oraz Project Management for Beginners.

Jowita Kalajew

Trener Biznesu, Coach, Konsultant i Manager HR. Absolwentka studiów z zakresu psychologii zarządzania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderator oraz Szkoły Coachingu dla Managerów. Prowadzi szkolenia i warsztaty w obszarze komunikacji interpersonalnej, negocjacji, w tym negocjacji handlowych i windykacyjnych, obsługi klienta, budowania i zarządzania zespołami, sztuki motywowania podwładnych.

WIĘCEJ

Specjalizuje się w szkoleniach oraz projektach doradczych w zakresie obsługi klienta, efektywnych rozmów windykacyjnych [B2B i B2C] oraz rozwoju struktur managerskich. Zajmuje się również projektami z zakresu rozwoju zasobów ludzkich, takich jak: opracowywanie polityki szkoleniowej, doskonalenie procesów adaptacji, rekrutacji, mentoringu oraz coachingu w organizacji, w tym doradztwo i szkolenia dla struktur call center. Od 2008 roku prowadzi warsztaty szkoleniowe dla sektora publicznego z tematyki związanej z trudnymi sytuacjami w obsłudze klientów, efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz z zarządzania zespołem pracowniczym w administracji publicznej.

 

Cezary Radomski

Trener, doradca, coach, mediator, kierownik projektów rozwoju personelu działający w biznesie i wspierający rozwój różnych organizacji od roku 2002. Absolwent psychologii (o specjalizacji psychologia społeczna), Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu „Moderator”. Wykładowca i kierownik studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS. Wieloletni współpracownik firmy, gdzie był m.in. współprowadzącym kilkunastu edycji Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Kierował projektami szkoleniowymi dla menedżerów, sprzedawców i różnych grup specjalistów. Prowadzi szkolenia oraz coaching i doradztwo w obszarach zarządzania i motywowania pracowników, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, podnoszenia efektywności osobistej oraz działania zespołu, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.   

WIĘCEJ

Przeprowadził ponad 500 szkoleń oraz kilkaset sesji coachingowych lub doradczych m.in. w następujących branżach: –  finansowej (Credit Agricole, Santander Consumer Bank, BZ WBK),  – IT (Volvo IT, Nask, Axit Sp. z o.o.),  – sieciach handlowych i usługowych (Kaufland, Real, Pryzmat Sp. z o.o.),  – automotive (AAM, Leoni Kable, Dreaxlmeier, Autolife),  – centrach badawczo rozwojowych (EIT+, Cuprum),  – branży wydobywczej  (Protea – przemysł offshore, przedsiębiorstwa grupy KGHM), – branży energetycznej (Schneider Electric, Kelvion Machine Cooling), a także w firmach z innych branż.  Specjalista w badaniu potencjału kadr metodą ośrodków oceny i rozwoju oraz badania potrzeb szkoleniowych i oceny ich efektywności z wykorzystaniem wywiadu epizodycznego, kwestionariuszy badania postaw, testów oceny sytuacji. Współautor podręcznika dla mediatorów: „Mediacje sądowe i pozasądowe”.  Ostatnio szczególnie interesuje się badaniami nad Crew Resource Management, Error Management i zachowaniami zdrowotnymi. 

 

Konrad Bednarek

Specjalista ds. szkoleń, absolwent Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Miłośnik ładu i porządku. Na co dzień zorganizuje to co niezorganizowane, odszuka to co zgubione i załatwi to co niemożliwe do załatwienia. Opiekun klienta, administrator Szkół Moderatora, koordynator pracy biura. Prywatnie pasjonat kuchni wszelakiej, wielbiciel późnych rozmów o życiu, amator kina, jazzu i wycieczek górskich. W wolnych chwilach zgłębia tajniki kryminologii i psychologii sądowej.

 

 

DANE KONTAKTOWE:

Moderator Sp. z o.o.

Ul. Św. Józefa 1/3

50-329 Wrocław

NIP: 8982197272